پرتو پدیده رایمون پرتو پدیده رایمون .

پرتو پدیده رایمون

راهنمای انتخاب دستگاه فایبر مارکینگ

انتخاب درست دستگاه فایبر مارکینگ
در این مقاله با راهنمای جامع ما دستگاه فایبر مارکینگ ایده آل خود را پیدا کنید. آیا به دنبال بهترین فایبر مارکینگ برای کار خود هستید؟ این مقاله برای شماست.

دستگاه‌های حکاکی فایبر مارکینگ در کنار دستگاه‌های برش لیزر فلزات و غیرفلزات به ابزار کاربردی برای تولیدکنندگان تبدیل شده‌اند.

در اینجا ما تمام جنبه های مهم سیستم مارک لیزر فیبر و نحوه مناسب بودن آن را مورد بحث قرار خواهیم داد. صنایع پزشکی، تولیدی و سایر صنایع می توانند از این دستگاه برای کاربردهای مختلف استفاده کنند. همچنین برای شرکت‌هایی که به دنبال کارایی بالاتر هستند، بهترین است. بنابراین، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه حکاکی فایبر مارکینگ، با ما همراه باشید.


دستگاه فایبر مارکینگ چیست؟
حکاکی با دستگاه فایبر مارکینگ تکنیکی است که با استفاده از نور لیزر فایبر بر روی اقلام اثر می گذارد.

دستگاه حکاکی فایبر مارکینگ از انرژی متمرکز انرژی نور استفاده می کند و آن را به پرتو لیزر تبدیل می کند. این پرتو از یک عدسی عبور می کند که به نور کمک می کند تا روی کل محیط متمرکز شود. پرتو لیزر متمرکز هنگام عبور از هر سطحی علائم مشخصی ایجاد می کند. توجه داشته باشید که سطوح مختلف مواد، طول موج‌های متفاوتی از نور را جذب می کنند.

دستگاه فایبر مارکینگ چگونه کار می کنند؟
دستگاه حکاکی فایبر مارکینگ از یک پرتو متمرکز نور برای حکاکی سطوح استفاده می کنند. هنگامی که نور روی سطح آیتم می افتد، ظاهر و خواص مواد را تغییر می دهد.

این پرتو فقط یک سطح خاص را هدف قرار می دهد و به سیستم حکاکی لیزری اجازه می دهد تا علائم با کیفیت بالا، دقیق و با کنتراست بالا ایجاد کند که به راحتی روی هر سطحی اسکن یا خوانده می شود. این ویژگی فایبر مارکینگ را به دستگاهی ایده‌آل در جایی که ماندگاری و دقت مهم تبدیل می‌کند.

مزایای دستگاه های فایبر مارکینگ
۱. اثربخشی
دستگاه‌های حکاکی فایبر مارکینگ علائمی ایجاد می کنند که به دلیل تغییرات محیطی، گذشت زمان یا سایر عناصر محو نمی‌شوند. تغییر اثر علامت گذاری چالش برانگیز است و عملکرد ضد جعل عالی دارد. به همین دلیل است که ماشین‌های فایبر مارکینگ برای خودروسازی و صنایع دیگر بسیار عالی عمل می‌کنند، جایی که تولیدکنندگان باید طرح دقیق را ارائه دهند.

 

۲. فرآیند غیر تماسی
این دستگاه حامل انرژی لیزرهای فایبر پرتویی با طول موج یکنواخت است. در هنگام تابش بر سطح هر ماده ای، هیچ تنش مکانیکی ایجاد نمی کند. به همین دلیل است که به هیچ وجه خواص مکانیکی مواد مورد استفاده شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. همچنین آلودگی صوتی و مواد شیمیایی را از بین می برد. بنابراین، شما یک حک مرتب و تمیز را میبینید.

۳. کیفیت و دقت بالا
دستگاه حکاکی فایبر مارکینگ یک دستگاه حکاکی بسیار دقیق است. این دستگاه از فناوری لیزری با دقت بالا برای ارائه دقت در سطح میکرو استفاده می‌کند و نتایج حکاکی دقیق و دقیق را تضمین می کند.
همچنین مرکز پرتو خروجی دستگاه ۱۰۶۴ نانومتر است. الگوی نقطه‌ای این ماشین‌ها عالی است و قطر نقطه متمرکز معمولاً حدود ۲۰ میلی متر است. جدای از آن، تک خط نازک تر است و زاویه واگرایی ۱/۴ است.

از این رو، می تواند پردازش بسیار ظریف و دقیقی را ارائه دهد. وقتی صحبت از کیفیت علامت گذاری دستگاه به میان می آید، اطلاعات متنی مشخص شده توسط لیزر دائمی و واضح است و از بین نمی رود یا محو نمی شود.

نکات مهم هنگام انتخاب دستگاه فایبر مارکینگ
انتخاب یک دستگاه فایبر مارکینگ مناسب می تواند تفاوت زیادی در تولید شما ایجاد کند. همچنین سودآوری پروژه را تعیین می‌کند. در اینجا چند فاکتور وجود دارد که هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید.

۱. سازگاری مواد
اولین چیزی که باید در نظر بگیرید نوع ماده مورد نیاز برای حکاکی است. دو نوع مواد وجود دارد: مواد غیر آلی و مواد آلی. مواد آلی مانند پلاستیک، شیشه، محصولات کاغذی و چوب هستند. برای هر دو ماده می توانید از دستگاه فایبر مارکینگ استفاده کنید. البته برای حکاکی متریال‌های غیرفلز می‌توانید از دستگاه‌های برش لیزر غیر فلزات co۲ هم استفاده نمایید.

۲. علامت گذاری سرعت و دقت
سرعت حکاکی یکی از عوامل اصلی است که باید در نظر بگیرید. سرعت به طور مستقیم با قدرت منبع تغذیه فیبر نوری متناسب است. بنابراین، هرچه قدرت لیزر بیشتر باشد، سرعت بیشتری را می‌توانید انتظار داشته باشید.

این بدان معناست که شما باید یک لیزر ۳۰ واتی انتخاب کنید که می تواند عمق حکاکی عمیق ۰.۳ میلی متری را با سرعت بیش از ۴۰۰۰ میلی متر در ثانیه به شما ارائه دهد و نتایج عالی را به شما ارائه دهد. بنابراین، اگر می خواهید با سرعت بالا حکاکی کنید، باید به دنبال لیزر فیبر نوری با توان ۳۰ وات باشید. با استفاده از این دستگاه می توانید انتظار داشته باشید که نتایج دقیقی نیز بدست آورید.

۳. قدرت پرتو لیزر
هرچه لیزر قدرتمندتر باشد، فرآیند سریعتر خواهد بود. شما باید نوع زمان چرخه خود را برای عملیات تعیین کنید. اگر به زمان های چرخه کوتاه نیاز دارید، ماشین‌های با قدرت بالاتر بهترین گزینه هستند. اما اگر نه، می توانید دستگاه های حکاکی لیزری کم مصرف را انتخاب کنید.

۴. سهولت استفاده و نگهداری
استفاده از دستگاه حکاکی فایبر مارکینگ باید آسان باشد. خواه یک کسب و کار کوچک یا یک شرکت بزرگتر به آن نیاز داشته باشد، استفاده ساده و آسان برای سرعت بخشیدن به کمبود در بخش خط تولید ارائه می دهد. باید دارای ویژگی های قابل درک و فرآیند عملیاتی ساده باشد.

علاوه بر این، شما باید تعمیر و نگهداری را در نظر بگیرید. چند بار نیاز به ارزیابی یا تعمیر دستگاه دارید؟ آیا نیاز به نگهداری و نظافت منظم دارید؟ و چقدر برای شما هزینه خواهد داشت؟ این به شما کمک می کند ماشین مناسبی را انتخاب کنید که تعمیر و نگهداری پایینی دارد.

۵. کیفیت پرتو و اتصال الکتریکی
لیزر با کیفیت پرتو بالاتر می تواند سطوح را بسیار سریعتر، با کیفیت بهتر و وضوح بهتر حکاکی کند. دستگاه‌های حکاکی لیزری با کیفیت پرتو بهتر می توانند اندازه نقطه نوری متمرکز کمتر از ۲۰ میکرون ایجاد کنند.

مانند سایر تجهیزات الکتریکی، اگر دستگاه نتواند الزامات محل شما را برآورده کند، ممکن است برای نصب آن هزینه پرداخت کنید. علاوه بر این، به این نگاه کنید که آیا اتصال الکتریکی دستگاه دارای محدودیت الکتریکی است یا خیر. این به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده از آن اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

اگر بعد از خواندن این مقاله بفکر خرید دستگاه فایبر مارکینگ باکیفیت و اقتصادی افتادید، شرکت پرتو پدیده رایمون تولیدکننده تخصصی انواع دستگاه برش لیزر و تامین کننده قطعات آن است. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط فروش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


برچسب: دستگاه فایبر مارکینگ، فایبر حکاکی، خرید دستگاه حکاکی فایبر مارکینگ، قیمت دستگاه فایبر حکاکی، فایبر مارکینگ، خرید فایبر مارکینگ، دستگاه حکاکی لیزر، دستگاه برش لیزر طلا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۹:۱۸ توسط:غزاله علیزاده موضوع: دستگاه برش لیزر خانگی نظرات (0)