پرتو پديده رايمون پرتو پديده رايمون .

پرتو پديده رايمون

دستگاه برش ليزر تمام ورق ۱۲۰*۱۸۰

دستگاه برش ليزر تمام ورق يك دستگاه منحصر بفرد با دقت، سرعت و كيفيت برش بسيار بالا مي‌باشد. اين دستگاه علاوه بر امكان استفاده در برش چرم و پارچه، بدليل اينكه مي‌توان ورق پلكسي رو بصورت يك تكه برش داد مناسب‌ترين گزينه براي تابلوسازان مي باشد.

ابعاد كارگير اين دستگاه ۱۲۲*۱۸۳ سانتيمتر بوده و دقيقا متناسب با اندازه ورق‌هاي آكريليك موجود در بازار است، اجراي پانچ ورق آكريليك با قطر سوراخ‌هاي ۲ تا ۵ ميليمتر جهت تابلوهاي پلاستيك و چنليوم از مهمترين برنامه‌هاي ساخت و توليد دستگاه ليزر برش ۱۸۱۲ بوده است.

ويژگي هاي دستگاه برش ليزر تمام ورق
مكانيك دستگاه برش ليزر تمام ورق از جنس آلومينيوم و نوع آن بلبرينگي بوده كه علاوه بر استحكام بالا در مقابل رطوبت و زنگ زدگي، وزن پايين آن شتاب، سرعت و دقت زيادي را براي دستگاه ايجاد كرده است.

يك مكنده ۷۵۰ وات حلزوني قوي وظيفه تخليه دود در اين دستگاه را بر عهده دارد و درب دستگاه مانع خروج دود از داخل دستگاه به سالن خدمات مي شود.

اندازه و وزن دستگاه نسبت به نوع flat كمتر بوده و امكان دمونتاژ دستگاه و انتقال آن از محل هايي با وروي حدود ۸۰ سانتيمتر وجود دارد.

بدليل سبك‌تر شدن قطعات مكانيكي مخصوصا دكل دستگاه، نياز به استفاده از موتورهاي قوي نبوده و به همين دليل مصرف برق دستگاه به طور چشمگيري كاهش يافته است.

دستگاه داراي چرخ هايي قفل شونده بوده و مي توان آن را به راحتي داخل سالن توليد جابجا كرد و نيازي به جرثقيل ندارد.

طراحي مهندسي
در سالهاي قبل بدليل افت توان تيوب ليزر با افزايش فاصله، امكان استفاده از سيستم تيوب ثابت در دستگاه‌هاي سايز بزرگ مقدور نبود. به همين دليل شركت‌هاي سازنده دستگاه برش ليزر مجبور بودند با انتقال تيوب بر روي دكل (محور X) دستگاه فاصله بين تيوب ليزر و هد دستگاه را كاهش دهند، اين موضوع باعث افزايش وزن دكل و مشكلات متعددي در كيفيت و سرعت دستگاه مي شد.

امروز شركت پرتو پديده رايمون با برند تجاري PNC RAYMON با طراحي و ساخت دستگاه اتاقدار ۱۸۱۲ توانسته اين مشكل را حل كرده و سرعت و كيفيت بسيار بالا و قابل قبولي به مصرف كنندگان ارائه نمايد.

مزيت‌هاي دستگاه
كاربري آسان
قابليت پرتابل بودن
مناسب‌ترين قيمت و بالاترين كيفيت
دقت و سرعت بسيار بالا
قابليت دمونتاژ شدن براي حمل و نقل آن
استفاده از باكيفيت ترين قطعات در توليد دستگاه
امكان استفاده از ميز هاني كامپ(زنبوري)
درب دستگاه مانع از پخش بو مي شود
اگر اين دستگاه براي فضاي كاري شما بزرگ است، پيشنهاد ما به شما دستگاه حكاكي و برش ليزر ۹۰*۱۴۰ است.


برچسب: دستگاه برش ليزر تمام ورق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۱:۴۳ توسط:غزاله عليزاده موضوع: نظرات (0)